Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 13:43:27 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Antsla Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/04094 
aadressile Võru maakond, Antsla vald, Vana-Antsla alevik, Tammiku tn 2, Võru 
maakond, Antsla vald, Vana-Antsla alevik, Tammiku tn 2, Võru maakond, Antsla 
vald, Vana-Antsla alevik, Tammiku tn 2 (Veepuhastusjaama hoone, Veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vana-Antslas puurkaevuga seotud uue 
veetöötlusjaama ehitamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26920251>  (menetlus nr: 
420961), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Antsla Vallavalitsus) või menetleja (ESTER HOMMIK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister